Pirripirrrrr

Sitter här i soffan med mina 2 datorer, den lilla nykomlingen har jag precis fått igång. Och den är verkligen liten! Kan inte rekommendera den för de med tjocka fingrar eller dålig syn, haha. Men för mig är den perfekt ;)
Jag börjar få lite smått... eller ganska mycket pirr i magen inför imorgon. Särskilt för flygresan. Ni som har följt bloggen vet ju att jag verkligen, verklingen INTE gillar att flyga. Men förhoppningsvis ska det går vägen den här gången också.
Åker inte föränn imorgon kväll så jag hinner nog blogga någon gång till innan jag åker. Sen tar jag ju med mig mini, så jag kommer troligtvis kunna uppdatera rätt ofta där borta, så ni också får ta del av resan. Bra va?!
Om det trådlösa internetet fungerar som det ska dvs=)

Nu ska jag se senaste avsnittet av the hills ♥, och sen gå och sova i min alldeles egna säng. Känns otroligt bra!


Alanya -08

ps. de rätta svaren på ögonen skriver jag imorgon, så gissa nu era latmaskar!!

Kommentarer
Postat av: Saaaaanna

Hade det så bra gumms !

Resan kommer att gå bra, du sitter på flyget nu va? ;)

Jaaaa, uppdateraaaaa, vill ju veta hur ni har det ! Pusssss

2009-05-06 @ 20:54:07
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0