16 min kvar..

Eh, jag hinner ju med ett till inlägg innan klockan slår 23.00, och när jag ändå har lust att skriva är det väl lika bra att passa på. Händer inte direkt varje dag nuförtiden.
Har jobbat både igår och idag, och dagarna går verkligen inte fort. Det känns inte direkt roligt att gå till jobbet, och även fast det är min sista dag imorgon så känns det som en dag för mycket. Haha, oh hjälp vad negativ jag låter. Så farligt är det väl inte, men... ja.. suck. Jag vill ha sommarlov! Vilket inte lär hända på några år, men ändå..
Till helgen blir det troligtvis att åka till brännbollsyran i umeå med malin iallafall, så det ser jag verkligen fram emot. Hoppas det får min morgondag + min fredag in that fucking bus att rusa fram.
Nej, nu ska jag ta vara på mina sista minuter innan läggdags. Ciaao!


Jag & mallanbrallan för några år sen..mjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0