Ja då var det dags att packa igen..

Hej på er!
Mycket har hänt sedan jag skrev sist. Bland annat så har vi hejat på sverige i eurovision i gulblå outfits, battlat mot en turk i sång, varit på båttur, dansat otroligt mycket, lärt oss jonglera med flaskor,sovit lite för lite, åkt gummibåt halvvägs till cypern, druckit massa cocktails, druckit ännu mer cocktails och till och med någon öl har slinkt ner. Jag är lite småstolt över det. Brukar verkligen hata öl i vanliga fall.
Ja, man kan säga att vi har haft jävligt kul. Om det hade gått skulle jag lätt stanna längre, vill inte åka hem imorgon!!

Idag har vi pressat på stranden en sista gång, även fast det var lite moln på himlen. Stina har lyckats bränna sig och sa just att duschstrålen kändes som knivar, haha stackarn. Själv har jag lyckats med att sola bara halva ansiktet idag... not so nice.

Nu ska vi packa ihop alla våra saker och sen gå ut och träffa alla en sista gång. Vi hörs när jag kommer hem om vi överlever flygturen dvs...
PUSS!

stina in the gummibåt=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad jag är avundsjuk!



Vill inte du köpa en absolut vodka åt mig?? Ehe ;)

2009-05-19 @ 18:32:27
URL: http://karolinesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0