130309

Fredag den 13, idag igen!? trodde det bara fanns en otursdag/år men tydligen inte. Fast än så länge har ingen otur drabbat mig idag. (Men bara för att jag sa så kommer jag väl säkert trilla i duschen och bryta alla ben i kroppen senare..)

Lena-Mari på jobbet skrev precis ett sms till mig och sa att både jag och hp får jobba imorgon! King. Då blev det fyra dagars jobb ändå i veckan, vilket är dubbelt så bra som två såklart! Och om ni vill veta varför det var så lite jobb på hotellet i veckan så beror det mest på att det är vinterlov här, så det är inte så mycket kurs och konferanser på hotellet, vilket medför att färre bor där.

I övrigt så har jag ont i mina ben (träningsverk!!) och madcon spelar här i bodö ikväll. Hade varit grymt att vara där, särskilt för att slippa sannas jävla love brad paisley!!!!!!
Jaja, slutsvamlat, nu ska jag hoppa in i den där förbaskade duschen och försöka att hålla mig på fötterna.


Kommentarer
Postat av: linda

hälsa då förfan inte Brad Paisley....

vad händer?????????????????????????????

2009-03-13 @ 22:45:20
Postat av: SANNAHP

Brad Paisley <3

2009-03-13 @ 22:54:27
URL: http://sannahp.blogg.se/
Postat av: Sara

men fan brad paisley är ju skit bra. gråter typ floder till den som han sjunger om tjejen som är otrogen när han är i armen.. vet inte hur låten stavas :P

2009-03-17 @ 15:50:18
URL: http://thezarah.iblogger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0