Idag ska man hålla sig inne för det luktar suräckelfiskblandatmedkattmat i hela stan och man vill ba sluta andassss

Är det verkligen den 18 mars idag? Jag som trodde att det var den 12 igår, och det går ju inte riktigt ihop..
Men tusan vad bra det känns, längtar tills vi ska åka hem och hälsa på och nu är det ju inte så länge kvar alls. 
Kommer bli så kul att få träffa alla igen + monkipjuxsen! ♥
( karolinesjöström se till att pallra dig uppåt i landet )

Och äntligen har man fått tummen ur och sökt lite sommarjobb, så nu är det bara att vänta och se om någon vill ha mig. Annars får jag väl ligga på stranden varje dag i sommar med en drink i handen och det vore ju inte helt fel det heller, eller vad säger ni brudarrr? 

Nu: The City.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det bli ba fetfest då ni kommer hem

och monkipjuxen är allt bra fina, men dock lite stora i storleken tror jag!

2009-03-18 @ 18:05:40
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av the hills? då ska du absolut kolla in min blogg!

2009-03-18 @ 22:23:42
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0