KOSSERAAAA

Hey folks!
Idag har jag lärt mig en ny grej på jobbet, att köra en jordfräs, och lite fräsigt vare allt. Det flög jord både hit & dit om jag får överdriva lite. Annars har jag & sanna kramat ko-skit och kännt den underbara doften av det hela dagen. Det stack både i ögon och näsor. Mysigt! 

Imorgon kommer vi ha en rätt chill dag, vi ska hämta blommor i stan hela dagen. Och vi gillar att köra bil, gärna fram och tillbaka så många gånger som möjligt. Då försvinner tiden
fort HEHE
Direkt efter jobbet tar vi min bil och kör mot stan för att se balen=) Tyvärr har min kamera (den 3e på ett år!!!) pajat. Jag som ville ta en massa fina bilder på balfolket. Men får väl nöja mig med att titta & avundas alla vackra klänningar & frisyrer istället.

Jag funderar seriöst på att gå och sova nu. 19.10!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0