160609

Halva arbetsveckan har redan gått! Är ledig på fredag, eftersom det är midsommar & det tackar vi för, långhelg gillas något så otroligt=)
Idag har vi gjort klart all plantering av blommorna + vattnat en jäkla massa! Lite fånig man känner sig när man står och vattnar blommor trots att det regnar/ har regnat en massa ute, hehe. Men eftersom det är det skönaste vi får göra på jobbet så klagar jag absolut inte. Efter jobbet stressade jag & sanna iväg till stan, hon var ute efter en klänning till lanternanpremiären och ville hemskt gärna ha en vän att hålla i handen på sitt första systemetbesök. Snäll som jag är ställde jag upp! Jag råkade även köpa en liten-party-paljett-väska & något välbehövligt från twilfit.. oops!

Jag är tröttare än...en björn på vintern (?) så nu är det snart sängen som gäller! Gnight peeeps

...OCH JAG FORTSÄTTER PEPPA FÖR LANTERNAN PÅ TORSDAG!!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0