270109

En vecka här i Bodö har nu gått med raketfart. Idag fick sanna jobba på dagis så jag och linda tog en riktigt lång promenad och sen har vi tillbringat några timmar på stan. Och jag köpte ingenting(!), har verkligen gått in för det här sparandet nu, får bara hoppas att det håller i sig. För vanligtvis står det ju SLÖSA i min panna..

Lånade Lindas pälsmössa idag på stan och det verkade som att Boddan-borna aldrig hade sett något liknande förut..

Imorgon ska vi på inskolning på Thon Hotels och på fredag har jag två intervjuer. Sen ska vi även försöka få tag i den här nattklubbsmänniskan som har varit magsjuk, som ville träffa oss.
Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att allt kommer gå bra!

Ska passa på att hälsa grattis till världens bästa mamma som fyller år idag också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0