ökning i garderoben


svart stjärn linne med urringad rygg, en julklapp från min syster. (ginatricot)

djurmönstrat linne (gt) & lila spetsklänning som jag klippt i och gjort om lite (lindex)

randig tröja med cool rygg (cubus)

supersöt top, som jag även använt som kjol.. (bikbok)

rotade i farmors garderob och hittade den här underbaringen, tunn kavaj med spetsärmar

även den här röda saken jag har på mig fann jag där. Det är egentligen en underkjol, men jag gjorde om den till en klänning :) Tycker att den blev jättesöt! Väskan fick jag av min broder i julklapp, love it. (glitter)

min nyårsklänning som dock är väldigt skrynklig här efter att ha legat nerpackad i en väska.. (bikbok)

svart partylinne (bikbok)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0