Profil.


Foto: Amir Chehrehnegar

Två av bilderna från igår. Oredigerade och smutsig kameralins som ni ser.

Vi kom igång ganska sent så jag var rätt trött, men kul var det. Efter plåtningen for jag hem till HP och spelade mario party :D Jag ska tvinga sanna att ta med sig det till norge. Rätt lite nötande det kommer bli då!!!(Just ja, jag ljög för er när jag sa att det var en vecka kvar för några dagar sen.. tänkte med lilltån istället för hjärnan kanske. Men nu är det iallafall en vecka kvar. Så då vet ni.)

Nu är jag alldeles för trött för att sitt-ligga här i soffan och jobb väntar imorgon dessutom. Så godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA SANNA SKA HA MED SIG NINTENDOT TILL BODDE,

jag har redan varit på henne om det !!!!! :D

2009-01-14 @ 20:01:06
Postat av: Anonym

HAHAHAHA SANNA SKA HA MED SIG NINTENDOT TILL BODDE,

jag har redan varit på henne om det !!!!! :D

2009-01-14 @ 20:01:15
Postat av: Karro

Snigg tjij!

2009-01-14 @ 22:51:04
URL: http://karolinesjostrom.blogg.se/
Postat av: D

fina bilder tjejen:)

2009-01-15 @ 00:40:25
Postat av: Lina

Fin du är =)

2009-01-15 @ 12:15:23
URL: http://lina2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0