Lite bilder från idag


Med den underbart goda B&J glassen inhandlad gick benen raka vägen mot hamnen.



efter den bamsetuggan ↑ orkade jag ingen mer glass, så jag tänkte ge resten till firrarna. Tyvärr fattade de inte vinken när jag slängde det i havet. Men en fiskmås (anka som sanna kallade dom) åt iallafall en liten tugga hohoo..



underbart väder=)
& det är fortarande varmt ute, så vi satt på balkongen och åt middag.

Nu tänkte vi gå ut på en kort promenad, sen blir det film eller nått hos andreas!
Skriver imorgon, pussss=)


Kommentarer
Postat av: Hp

Weeeeeeeii :D

2009-05-01 @ 00:02:57
URL: http://sannahp.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej Carro, har precis skjutsat mamma och Torbjörn till flyget, de är på väg mot Alanya så du träffar dem säkert där. Fotbollscup idag - Tessas lag vann första matchen med 4-1 trots tidpunkten. Ses snart! kram

2009-05-01 @ 10:00:26
Postat av: carro svarar

åh, men vad kul=) Ska dom stanna i en eller två veckor?

Hærligt, heja på de från mig :D Kramar

2009-05-01 @ 14:44:20
URL: http://carolineidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0