Lördag i skeåååååå

Kom fram till skellefteå kring 7-tiden igårkväll och då fick jag låna skruttan (stinas bil) & gasade järnet hem till byske för att äta. Och som tur var fick jag tacogratäng som jag hade beställt. Tråkig mat?
Sen blev det iallafall väldigt bråttom, fixade smink, kläder och hår på minimal tid och åkte sen mot medle till förfesten. Men på vägen lyckades jag tappa bort min mobil och hade ingen aning om vägen heller..
 Stannade kanske 3 gånger för att försöka hitta telefonen men utan att lyckas. Så tillslut blev jag så sur så jag gick till närmsta hus och plingade på och fick vägbeskrivning dit jag skulle.. Och tror ni inte att jag hittar mobilen direkt jag kommer fram! Typiskt mig.
Men fest blev det iallafall och det var riktigt trevligt=)

Idag har vi varit på dallas och käkat kebabtallrik och sen hängt på stan några timmar. Nu ska jag och stinch färga håret och göra oss redo för kvällen.
Vi ses i dimman, pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skruttan = kvinnans underliv

2009-04-05 @ 13:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0