sovtime

Jag, sanna & andreas drog och satte oss på ett café här i närheten som heter kafka. Vi stannade i ca 2 timmar och spelade geni. Vi tjejer kom på delad förstaplats, men vi orkade inte spela klart eftersom våra (mina & hps) ögonlock hängde ner till marken ungefär och båda hade kvar en fråga från kategorin "norge", lätt? svar nej. Spelet hade nog aldrig tagit slut om vi inte hade gett oss.
Och hör och häpna, jag drack chailatte idag inte vaniljlatte! Var som sugen på tomtegröt och det smakar ju ungefär samma, haha. Intressant fakta, i know.
Nu ska vi sova och ingen väckare är ställd imorgon! FETT NICE.


nya jeansen & min sannieeee=) visst är hon fin i håret? (jag som har fixat hehe)

puss på min antefjant!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaaaa, vi lär ju lätt ha måsta sitta där hela natten, mkt man kan om politik, historia & sport i Norge, haha, Kanske måste läsa på ;P NOOOT

2009-04-18 @ 10:48:20
URL: http://sannahp.blogg.se/
Postat av: Karro

Hihihi... Jag saknar dig min snygga Carro <3

2009-04-18 @ 11:17:09
URL: http://karolinesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0