Merhaba!

HAlloooj!
Jag och Frida sitter med varsin laptop ute på gatan utanför Picassorestaurangen. Skönt med svenskt tangentbord =)
Idag var jag och Sandra ute på båttur hela dagen,så jävla skönt det var. Liiite mer vind som fläktade iaf.. Jag såg 3 sköldpaddor i vattnet och en var jättestor!!
Jag har skickat lite bilder från Sandras kamera till mig så nu har jag några bilder från resan. Men saknar min kamera som bara den :(
Ska lägga upp dom när jag kommer hem eftersom internet här ute inte går så fort!
Ikväll blir det en lugn kväll för en gångs skull, ingen var speciellt peppad på annat efter allt festande :P
Nu ska jag dricka lite läsk innan jag dör av värmen.

Förresten så har jag färgat håret brunt! Eller grönt....
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0