Onsdag

Första natten i nya lägenheten, kändes toppen! Förutom att Cissis säng är hård som sten ungefär. Man känner typ fjädrarna i sängen.. Men konstigt nog sov jag ändå hur gott som helst! Slumrade på till tolvtiden. Nu har jag packat in alla kläder i den nya garderoben, finally! Det fanns inte så mycket plats, så trångt blev det. Kommer inte hitta nånting därinne haha. Men bättre i garderoben än på golvet, eller hur?! ;P

Idag är jag helt ledig faktiskt, varken skola eller jobb vilket känns väldigt skönt såklart! Så får se vad jag hittar på resten av dagen. Borde städa lite kanske.. men sånt skjuter man ju gärna upp så länge det går! Kanske blir en vända på stan istället.

JAG VILL HA EN CYKEL! Så om du har en över, ring, maila, whatever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0