Trashade jeans

Äntligen får jag sätta mig ner i lugn och ro, ja för någon timme iaf. Idag har jag stressat runt hela dagen, varför vet jag inte eftersom jag inte haft bråttom till något direkt. For på stan en sväng efter att jag vaknat. Skulle köpa hårfärg, som jag också gjorde + en klänning som jag inte kan förstå själv att jag köpte. Har alltid hatat djurmönstrat - zebra, tiger, ja, you name it. Men även jag kan förändras och nu hittade jag en sån klänning som faktiskt var riktigt het om jag får säga det själv. Dock var det enda som fanna kvar storlek 34 och jag har vanligtvis 36 så den sitter jäklarns tight. Kanske inviger jag den imorgon.
Well well, har även varit och tränat lite afropowerdaaance. Kul men svettigt! 

Ni vet ju att istället för att plugga för någon dag sen, så klippte jag mig själv istället. Det var inte det ända jag gjorde för att slippa plugget... Klippte/rev även sönder ett par stentvättade jeans. Resultatet av det ser ni här. Dock sämst kvalla på den här bilden. Men blev ändå rätt nöjd. Man kanske borde ha prov oftare så min kreativa sida kommer fram haha ;)
 

Nee, hörrni nu ska jag käka lite middag och sen kika på idol möjligtvis och bara chilla innan jag börjar jobba klockan 23.00. Vi hörs! Kramar.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Nooooo jag vill ju också ha trasiga jeans. Det har jag velat i flera år!! hahah. Jag är inte så snabb ;P

2008-11-21 @ 19:33:54
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0