sovajobbasovajobba

Hej! Ursäktar om ni tycker jag har uppdaterat dåligt. Men igår jobbade jag ju natt som sagt, kom hem vid 5-tiden, ställde väckaren på 15.00 (friskt?) och vaknade ungefär då också. Sen var det bara gör sig klar och fara på jobbet igen. Jobbade ända från 16-03 och var sjukt mycket att göra så jag har ungefär stressat i 11 timmar, men det gick ändå mucho bra. Fick en liten extra belöning också som var väldigt, väldigt gulligt. Tack!
Jag vet inte vad jag ska skriva för jag är så trött och mina ögon hänger nere vid hakan samtidigt som jag inte har någon känsel i kroppen. Typ. Så jag ger mig nu. Hörs imorgon hopefully & förresten nästa helg är det jag som rockar i stan. Visst är ni på? Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0