Piggheten själv

Var vaken till halv 7 (!!!!!) imorse. For och såg film med jonte, micke och chebban kring 2-tiden. Haha lite väl sent påkommet kanske, iallafall med tanke på att jag skulle jobba idag. Ställde iaf väckaren på 10, tänkte att jag skulle vara snabb så jag hann sova längre. Men när jag vaknade stod klockan på 10.30. Helvete!! Upp och iväg. Utan frukost och trött som ett jävla as. Men som tur var fick jag en banan av sötmalin så jag klarade mig till lunchen. :) Sen blev jag lite piggare så det gick faktiskt oväntat bra på jobbet.
Så nu tänkte jag gå och ta en lång, varm dusch och sen SOVA ett tag. Och ikväll blir det kanske film?! Hoppas det.
Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

haha, varför känns det inte förvånade att dom kommer på att se film mitt i natten? Film med vem? =)

2008-11-04 @ 19:45:18
URL: http://stinch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0