JADAAAA

Ikväll känns det som att hela stan är i festartagen, även jag. Man kan ju inte vara annat än peppad, eller hur?
Jag tänkte iaf köra på min nya leopard(?)-klänning. Men känner mig inte helt bekväm i den än, så får bli en kjol över också. Ni kanske får se en outfit-bild senare.
Snart kommer Linda hit så ska vi fixa iordning oss lite och sen drar vi vidare till Johanna på förfest innan vi går ut på folkparken. 700 personer har köpt förköp så det kommer nog bli öööös. Hoppas det. Sen är det ju lazee på ballen också så får se om man hinner dit en sväng också.
Jag har just öppnat en iskall cube och fixat lite middag. Sen blir det ännu mer alkoläsk och en massa minttushottande. Nu kör vi så det ryker.
Hoppas alla får en underbar kväll! Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0