Goodmorning.

Vaknade just, och så jäkla skönt det är med sovmorgon. Även fast jag har det typ varje dag, hiihi. Igår firade vi malin och sandra som fyllt/fyller 20! Var låångt bort från stan i något mysigt byahus. Jättebra ställe att ha fest i även fast det som sagt låg en bit bort. Var väldigt trevligt och lagomt med folk. De flesta kameror gick varma-all the time. Min fick dock smaka på sprit, så nu funkar den inte som den ska riktigt. Jag blir så arg, riktigt jävla arg! 
Sen fick vi skjuts in till stan iallafall och där gick vi ut på ballen as usual, var mycket nice också as usual!

Nu ska jag ta min bästaste vän cykeln och pallra mig iväg till stinas jobb och vara lite social med henne, såg på hennes blogg att hon efterlyste mig, så är nog bäst jag snabbar mig...


Peeeaaaace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0