bråtttoom

Fick ett roligt erbjudande idag på jobbet. Att åka till luleå nästa vecka och jobba på deras nya oöppnade subway och bo på hotell..lät ju hur kul som helst faktiskt! Men måste dock höra med skolan innan jag kan säga ja. I´ll let you know ;)



Det är förresten dom här vita skorna jag skrev om förut, som jag bara MÅSTE ha!! Men vars fan finns dom att köpa? inte på nätet och inte i skellefteåbutikerna...
Har jag tur kanske dom finns i luleå. Eller så har dom helt enkelt inte kommit ut i butik än..

Aja, ska dra nu! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: linda

klart dom finns i skelltowns H&M!!!!

i flera jävla upplagor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



förresten, ch-ch-chillll med hotellövernarre i lulääää. får ma honka?

2008-11-04 @ 22:14:47
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: linda

klart dom finns i skelltowns H&M!!!!

i flera jävla upplagor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



förresten, ch-ch-chillll med hotellövernarre i lulääää. får ma honka?

2008-11-04 @ 22:14:51
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: linda

klart dom finns i skelltowns H&M!!!!

i flera jävla upplagor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



förresten, ch-ch-chillll med hotellövernarre i lulääää. får ma honka?

2008-11-04 @ 22:14:59
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0