Alltså, alltså igåååår

OK, förlåt stina. Bara för att du inte har något annat liv än att läsa min blogg haha ;)
Men vissa har faktiskt slavat på jobbet hela dagen med 120000 pers i timmen och jobbat övertid i 3 timmar. SÅ jag har faktiskt inte haft tid att blogga idag. Och har inte så mycket att säga om gårkvällen förutom att förfesten var underbart rolig. Sen kan jag också tillägga att man aldrig ska gå i snöoväder i "skogen" i skyhöga klackar. Inte en bra kombination. Mina knän har fått sina märken om man säger så hahah.
Bara för att jag vet att stina slutar jobba klockan 22 så postar jag det här inlägget nu utan bilder. Så kommer snart ett inlägg med det. Håll utkik :)

Kommentarer
Postat av: Stina

haha åå jag gav typ upp allt bloggnördande vid halv, var så arg för att ingen skrev något! :P

men det ser ju ut som att ni hade trevliiigt;)

2008-11-24 @ 14:07:59
URL: http://stinch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0