Katchiiing!

Yes, jag har lagat mitt internet nu, det jag gjorde var att dra ut kontakten och stoppa in den igen, sen så funkade allt som vanligt igen! Man kan ju undra varför jag inte provade det direkt? ^^
Känns skönt att ha det tillbaka, man blir ju som lite handikappad utan. Har uppdaterat mig lite inom bloggvärlden nu :)
Längtar som tusan till på torsdag, då vi landar i Paris :D Ska bli så skönt att komma bort lite (igen)! Är dock jääätteenervös inför flygningen. Har massooor av flygplansskräck. Kan inte slappna av en sekund när jag sitter i det jäkla planet.

En bild på mig i planet när vi var påväg hem från Prag, ps, jag sover inte jag är livrädd :P
image37
Hahahha, ser typ ut som en terrorist eller nått!? :P

Ikväll ska jag fara och se 3-ornas dansföreställning :) Var och tjuvtittade igår också på deras genrep, alla var jätteduktiga! Så gå och se om ni inte har något annat för er =) 19.00 på nordanå är det!
Nu blir det duschen, sen surfa som aldrig förr :D puss

Kommentarer
Postat av: jull

lillavän jag ska hålla tummarna så att ert flyg inte åekr åt pipan. :)

2008-05-12 @ 20:10:20
URL: http://signealice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0