Flygplan hit och dit!

Jag har massor med saker jag egentligen borde göra, tex städa, diska, PACKA!!! Men istället så har jag hamnat här framför datorn.. Kanske inte var så nödvändigt att internet skulle börja fungera igen?!
eller jooo
Jag funderar bara VAD man ska packa riktigt?? Verkar ju vara sommar där nu, igår var det 25 grader iaf... Kanske ska man ta med sig bikinin t.o.m? Men jag borde kanske börja med dom nödvändigaste sakerna ..

Tror inte jag ska sova något i natt så jag kommer vara dödstrött och kanske, möjligtvis kunna somna på planet. Har aldrig fungerat för mig tidigare, men vem vet, maybe this time.
Jag själv blir så störd på alla andra som har så lätt för att somna på plan..förstår inte hur alla kan vara så lugna!? Det är ju typ näradöden upplevelse för mig!
ojojoj, vad jag snackar massa onödig skit. Nu ska jag ta tag i den förbannade packningen så jag har några kläder att ha därborta (om vi klarar ditvägen).
image38


Wish us good luck! :) Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0