Back to reality

Hooome again!
Vi har haft det så himla kul alltså, fast auditionen gick ju inte som planerat dock. ´
Blev mycket shopping och massa annat kul :D

Idag har jag och Karro bokat resa till Turkiet, det blir att vi åker den 28:e maj! WIIIIEEEEE!!
Piff och puff ute på nya äventyr ännu en gång! ;)

Mitt internet har slutat fungera, eller allt förutom msn.. så kommer nog inte uppdatera så ofta nu medans det är paaaj tyvärr! 
Nääj, nu ska jag och Sanna äta lite nyponsoppa=) PUss så länge! 


Kommentarer
Postat av: Karro

Vi ska bli negrer!

2008-05-06 @ 17:16:09
URL: http://Karolinesjostrom.blogg.se
Postat av: Madeleine

Hej Carro! Tänkte bara säga att jag också far till turkiet den 28:de , Haha:) vart ska ni?

2008-05-08 @ 11:30:02
Postat av: Erran

gick du inte vidare?

2008-05-08 @ 21:34:22
Postat av: Carro svarar

Madeleine:
Vad roligt :) Vilka ska åka? Vi ska till Alanya! Ni då?

2008-05-12 @ 16:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0