Ledig dag!

Ja, idag är jag då ledig från jobbet eftersom det är långfredag(?) idag och vi har helt stängt på Subway.
Helt underbart med sovmorgon för en gångs skull kan jag lova!!

Har varit iväg till fjällis och kört skoter, tolkat med pulka mm idag, väldigt länge sen sist, hade glömt hur roligt det faktiskt är, fastän man kanske har fått lite blåmärken här och där haha! :)
Idag vågade jag t.o.m köra skotern, jag är grym på det haha! ;) Fast Julia och Sandra kanske inte håller med, dom tyckte nog att jag gasade på lite väl mkt ibland :P

Förresten, är det någon som har lite tips om hur man ändrar saker och ting på bloggen, utseende mm ?
För jag förstår typ ingenting av det än så länge :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0