Olyckor och festivaldags!

Man blir väldigt, väldigt trött av att stiga upp 6 varje morgon må jag säga. Skulle lätt somna om jag la mig ner nu..
Vi har faktiskt rätt kul på jobbet, inte nog med att vi åkte i diket förra veckan, så körde en av mina jobbarpolare in i ankdammenstängslet och fastnade i nätet idag. Tur att det var stängsel iaf, annars hade det blivit en simtur kanske ;)

Och igår när vi klippte i en slänt/stup så var det så jävla halkigt eftersom det hade regnat, och när jag skulle vända och köra åt andra hållet kände jag bara hur jag började glida neråt så jag satte mig på rumpan, men fick inte stopp på gräsklipparen ändå.
Så där åkte vi, jag och klipparen nerför hela backen. Sanna stod lite längre bort och vek sig av skratt! I minst 10 minuter. När man tittade på henne typ en halvtimme senare hade hon fortfarande ett fett leende på läpparna :P

Imorgon är det fredag, efterlängtade fredag!! Jobb till fyra, sen hem och ladda om för fest. Det blir först grillning vid älven och senare Stadsfesten såklart! Ända gången det händer något i Skellefteå måste man ju passa på, så självklart har jag köpt inträde till både fredag och lördag! Sol skulle vara ett stort + för den perfekta festivalstämningen! Men ingenting/ ingen ska förstöra min helg denna gång. Vi ska ha så jävla kul och så är det bara! :)


Jag bjussar på den ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0