Jag känner mig själv.

Självklart hade jag inte kvar pappret med mina koder, men har iaf fixat det där nu förhoppningsvis, halebop ska skicka koderna och tills dess får jag skylla mig själv och vara mobil-lös! :(

Idag släpptes biljetterna till torsdagkvällens party på Lanternan. De sålde som smör i solsken. Men lucky me, som ska få ett kort med gratis inträde hela säsongen. Är så GLAD för det :) Kom igen nu peeps, finns fortfarande 200 biljetter kvar som ska säljas vid entreen. Be there! Kommer bli feett nice, som K skulle säga!

Btw, om ni vill ringa, ring på mitt hemnummer. Kan det inte utantill så kolla på hitta.se eller nått! Aja, got to go. Ciaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0