Helgen

Just nu är jag så jävla trött, känns som att jag lever i en dröm just nu.. ska bara skriva några rader här sen ska jag gå och sova framför tvn eller hitta nått annat skönt ställe att sova på!!

I fredags när vi kom till Piteå, drog vi till nått "hotell"-place där vi förfestade tillsammans med Bea och Regina. Mkt trevligt, blev dock lite för mycket av det goda, eller äckliga kanske man ska säga. Gillar inte vin alls, usch :/ Körde lite lekar bland annat innan vi drog vidare till området. Såg både Adam Tensta och Takida, som planerat. De var såå grymma!! Särskilt Takida. <3
Vi fick hämtning på natten av Leffe, så vi åkte direkt till Sannas stuga i Hedfors där vi stannade halva lördagen också. Underbart väder var det, så vi låg mest och slappade på gräsmattan!
På kvällen åkte jag till stan för att träffa lite gamla klasskompisar. Liten avskedsfest för Linn som ska flytta nu till hösten. Tänkte ju egentligen vara chaufför men tjejerna övertalade mig att dricka, så tillslut blev det så.
Vi hade så jäkla trevligt och mysigt. Först var vi i Linns lusthus, sen åkte vi vidare till Lina ett tag för att shotta och hälsa på hennes orm haha :) Festen avslutades senare på älvsbacka.. :)

Bilder kommer upp senare, när jag blivit lite piggare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0