Hot

Vilken värme, äntligen!! Fast var sjuuukt varmt att jobba idag, gå och dra en gräsklippare fram och tillbaka, pjuuh!
Jag hoppas solen kan stanna hela sommaren nu, vore så underbart! :)

Ikväll så blir det utgång på Lanternan, fast kommer nog inte bli alltför sent ikväll eftersom jag börjar 7 imorgon på morgonen.
Fan vilket ovärt inlägg men kan ju iallafall tala om att jag har en ny sms-signal. Oouuuiiiii.....KAKA! Anton och Lalla skulle älska den, eftersom dom kallar mig för just det, kakan alltså! ;P

Jisus, jag vill bada.nu
Måste gå och se efter om det finns nån pöl här ute som jag kan svalka mig i.
Later, puss!

Kommentarer
Postat av: linda

Tack för kvällen & lägg ut bilder från nu! =)

2008-07-04 @ 22:14:10
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0