Fredag

Fick sluta 2 idag, så fick lite kortdag, och därför hann jag och Sanna även gå litegrann på Byskemarknaden. Där fanns det inte mycket värt att se, det enda vi köpte var varsinn glass och varsin hamburgare haha :) Men kanske ger den ett nytt försök imorgon!
Ikväll, eller nu snart ska jag åka in till skeå, blir nog en runda på stan och senare kanske det blir att gå på trästocks, annars hittar vi nog på något annat kul, me and stinch :)

Oj vad tiden rinner iväg. Nu måste jag åka, ha en trevlig fredagskväll allihopa :) Pussar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jamen du, bara att låta tiden rinna iväg snabbare så att vi kan få vår helg nere i Söder!!!!

Vad säger DU om Norrtäljekalaset?

(antar att Sana berättat om inbjudan vi fick av Robin)

2008-07-18 @ 21:20:16
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

haha åt skogen med pdol Carro haha!

Spara pengar till nästkommande helg istället ;) det har jag tänkt göra i allafall haha!

jaa, precis..kruxet blir att ta sig tillbaka till Uppsala men det verkar vara trevligt!

2008-07-18 @ 23:43:07
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0