Dagen efter..

Haha, som ni kanske förstår på inlägget innan så var det fest igår! Skulle egentligen bli en väldigt lugn kväll men det sket sig ganska fort! Vi var på 3 olika förfester och hade hur kul som helst hela kvällen! Träffade massa gamla byskebor också, alltid trevligt :) Gick och la mig typ vid tre tiden och skulle upp tre timmar senare, vid 6 imorse för att fara på jobbet!! FY, man har mått bättre, men jag pallrade mig upp och drog iväg. Gick ändå bra på jobbet, hade en glidardag med andra ord! Kebabtallrik, min nya favorit, blev det till lunch ;)

Nu ska jag snabba mig och packa lite och sedan dra iväg till Hedfors där det blir grillning, bastu, bad och övernattning mm :)

Opeppat folk!


Kommentarer
Postat av: Engman

Ja absolut, jag kan adda dig då jag loggar in på msn :D

2008-07-11 @ 16:53:13
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/
Postat av: sus

Haha tredagars Carro? :P

2008-07-11 @ 20:46:41
URL: http://edwardd.blogg.se/
Postat av: Johanna

FOTOGRAF !

2008-07-19 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0