Fredag

Jobbat hela dagen+förkylning=helt slut. Helt slut, fast glad. Karro kom till stan & träffade mig efter jobbet, sen drog vi till SHELL(!!) och hälsade på stajna som slet på jobbet. Gud så hårt hon jobbar den tjejen. Måste vara tufft med tjejsnack, skitsnack, dricka kaffe/läsk, äta godis/bullar & samtidigt tjäna lite cash. Riktigt tufft.

Ska försöka gå och sova tidigt ikväll eftersom jag börjar 6 imorgon. Karro slutar jobba 5 inatt och ska sova här, så då blir det liksom hej-hejdå, godmorgon/godnatt, lite humor tyckte jag. Well, imorgon blir det nog ingen bloggning.. efter jobbet ska jag på stan och hitta lite klappjular och sen vidare på julkväll med lite schlääkt. Efter det åker jag vidare till vår reunion med alla numera söderbor blandat med vin och lekar. Jag kan inte annat än längta! :)

Vi hörs på söndag efter jobbet om inget annat tillfälle ges(dvs fylleblogg). Ha en sup-er-helg. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0