1h 2 min kvar till julafton =D

Har hunnit med väldigt mycket idag. Först jobb 7-13 sen begav sig jag och min syster ut på stan för att hitta dom sista julklapparna. Och vi hade även beställt julklappar från internet, som inte hade kommit än. Tror ni vi fick lite panik!!!!.. men tillslut kom sandra på att ringa posten och som tur var fanns det att hämta ut på OK. Så nu är alla klappar kirrade och inslagna. Dom brukar väl vara lite buckliga i pappret här och där måste jag dock erkänna. Och i år är inget undantag hohooo.. men det har väl sin charm också antar jag ;P Älskar ändå att ge bort mina fula julklappar.

På eftermiddagen åkte vi till mormor & morfar i kusmark och åt julmat och massa andra godsaker + spelade spel och diggade julmusik. Det är nästan så att julstämningen är här känner jag och det blev inte sämre av att digga "tänd ett ljus"-låten på högsta volym i bilen på väg hem. Jag mamma & sandra sjöng för glatta livet, och jag flummade som vanligt med dom,dom,dom stämman ;) Sen kom vi på att dom borde ändra dom,dom till tom tom och sen tomte osv.. haha ni fattar säkert noll nu så jag ska sluta skriva tror jag. Istället ska jag äta chips och se på tv (kanske klämma och känna på mina klappar under granen hehe) och sen ska jag krypa ner och trängas med min syrra inatt. Ja, så går det när inte alla sängar bor hemma längre och ingen vill sova på soffan. Sov gott så hörs vi säkert imorgon, på självaste julafton! WiiHoOO, puss.

Kommentarer
Postat av: marlene

God Jul Caroline, hoppas du får sova gott även om det blir trångt. Vi ses imorgon.

kramar från Marlene

2008-12-23 @ 23:43:51
Postat av: fredde

GOD JUL!

2008-12-23 @ 23:47:10
URL: http://freddeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0