myskväll

Kvällens planer att åka till Boden och fira/festa gick inte som planerat. Det blev ingenting alls av det. Tråkigt men ändå lite skönt, dels för att det är så långt dit bort och dels för att jag är lite trött och sleten. Fick äta grillat hos grannen istället! Supergott var det. Ingen sommar utan grillat säger jag bara ;)
Har iallafall äntligen städat helt klart, finally :)  
Ikväll blir det nog film och slappa eller något i den stilen.
Känner mig så hjälpsam och duktig idag så nu ska jag först gå och hjälpa mamma att hänga upp tvätten. Det är inte varje dag vill jag lova..

Har ju till och med bäddat sängen också ;P
Gillar mitt nya överkast very much. Skulle typ vilja sy en kjol eller nått av det.. Kanske inte? men världens härligaste tyg är det :)

Ser ju ganska mysigt ut för en gång skull =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0