Thailand??

Kom just hem från Karro, har varit där ikväll och sett film med henne och Stina. Vi såg en helt sjuk film, vuxna människor eller vad den nu hette! Haha, han hade väldigt mycket konstiga tankar den där huvudpersonen. Rolig var den iallafall!
Hittade ingen kofta på stan tyvärr men köpte lite andra onödiga saker istället :P

Men det jag egentligen tänkte skriva var att jag har fått svar av det där jobbet i Thailand. Såhär skrev dom:
Hejsan! Vill du vara snäll och Ringa Larsa 070********* för mera info. Vi är intereserad av dig och vill gärna att du kommer ner och jobbar med vårat PR Team från och med dec och framåt. MVH Nicklas Ljunggren Clublime Asia.

Jag blev förståss jätteglad och började hoppa och studsa här hemma. Men när jag sa det till mamma och pappa blev det andra bullar. Dom förbjuder mig typ. Pappa säger att det är nått jävla horhus osv. Men det är ju faktiskt mitt beslut i slutändan tycker jag!
Tänker iallafall ringa dit imorgon och höra vad dom säger. ÅÅh, sånt här gör mig verkligen galen! :S


Kommentarer
Postat av: K

Är nog ingen bra idé det där.

2008-08-19 @ 07:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0