Jävla gubbjävel

Idag har jag fått en rejäl utskällning, inte av mina föräldrar eller arbetsgivare eller någon annan som jag känner. Nej, en helt okänd man. Tro det eller ej men det var för att vi körde på hans tomt (om han nu ens äger den).
Vi hade varit och klippt bredvid kyrkogården på en liten väg och självklart följde vi bara vägen för att komma ut igen på den stora vägen.
Då står han där på gården & stoppar oss. Han skriker och upprepar samma sak hela tiden.. Och MAN FICK INTE KÖRA PÅ HANS GÅRD! Ingen allemasrätt gällde här, säger att vi är helt dumma i huvudet osv.
Det fula är att på denna tomt ligger ett café och fiskemuseum som han äger, men tydligen vill han inte ha ditt folk.

För några veckor sen slängde han även ut mina kompisar när dom skulle fika, sen kastade han grejer efter dom utan orsak typ. (eller okej dom sladdade lite på hans gård för att dom blev förbannade, men ändå)! Han är helt jävla STÖRD den här mannen.
Förstår inte hur han kunde ha ett peace-halsband runt halsen!

Jag säger bara det: ÄT ALDRIG PÅ HÅLLHÄGNEN i Byske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0