Hemma igen!

Har varit en sköön helg i söder, fylld av MASSA shopping, en superrolig festkväll där vi bland annat fick åka limousine och dricka drinkar ur coola rosa flarror och en massa annat trevligt.
Har dessutom köpt allt möjligt i klädväg i helgen verkligen. Jo, verkligen allt! Så nu är man en massa tusenlappar fattigare. Men jag är inte ledsen för det ;P
Bilresorna gick väldigt fort och bra, var inte alls jobbigt trots allt sittande. På vägen hem idag stannade vi på IKEA ett tag och käkade, köttbullar blev det som vanligt. Det är så jäkla gott där.. mmm :)

Tyvärr tog mitt batteri på kameran slut under festkvällen, när allt det roliga just hade börjat. Men som tur är har Linda en massa partybilder på sin kamera som jag ska se till att få tag på lite senare :)



Min mage kurrar & är hungrig så jag ska nog ta och laga någon enkel middag(?) nu, sen blir det nog sängen och sova. Kan berätta att vi sov ungefär 5 timmar om ens det, på 2 dygn och inte så mycket den sista natten heller så är förjäkla trött nu. Bajs att jag måste upp 6 och jobba imorgon också.

Nu ska jag sluta svamla. Puss & Tack för en toppenhelg!

Förresten om prick 1 vecka fyller jag 20, systemet here I come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0