Haha, den där Karro alltså

Jag sitter och pratar om när jag, mamma och pappa var på systemet och jag hittade 1 cider som jag ville köpa. Men tyckte det skulle vara lite pinsamt att stå i kassan med endast 1 flaska så jag bad mamma köpa den åt mig istället, så hon var snäll och bjöd mig på den. Då säger Karro "Så värt om hon hade köpt sex åt dig istället"

Hahaha, verkligen vår humor!! :D


Karro har gjort tungförstoring!

Vi har även hunnit med middag på Waynes, sett våra duktiga dansvänner dansa på matfesten och inhandlat lite godis nu till ikväll. Vi har just börjat se Casanova-filmen, så gotta go nu så jag inte missar allt för mycket i början! (Även fast jag redan har sett den :P )
Puss!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHAHA :D

Jag såg också casanova. Jag är kär i Heath! Han borde aldrig ha dött! Livet är orättvist

2008-08-22 @ 23:32:44
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0