Umeå

Vi har haft det riktigt roligt. Medans Karro och Lina mest var och väntade på deras audition, sprang jag runt på stan. Kom hem med en klänning, ett skärp, örhängen, tights, en söt liten väska och tre par nya skor..
Efter auditionen passade vi på att gå och fika på waynes, myyysiigt värre :D Fem i sex kom vi på att vi ville gå på bio, så vi gick dit för att se om det det fanns någon film att se. 27 dresses blev det, som handlade om bröllop för det mesta. Men den var iaf jäättebra och jätterolig! :)

På vägen hem fick vi chansen att leka detektiver ;) Vi förföljde en bil som körde 40-60 km/h på 90 väg. Dessutom tyckte vi att han vinglade på vägen. Tillslut ringde vi Karros pappa som ringde polisen, som i sin tur ringde upp Karro. Polisen kom och stoppade bilen tillslut och vi körde vidare.

Hahah, riktigt spännande var det, men vi var typ jätterädda också. Jag med mina konstiga tankar fick ju för mig att det var någon kriminell jäkel som var hög/full och som säkert hade vapen och allt...
När polisen hade stannat bilen sa vi åt Karro att gasa som tusan förbi, vi ville inte att dom skulle ta vårat regnr och hamna på mordlistan haha :P
Men det slutade iaf med att polisen ringde upp igen och sa han som körde bara hade sommardäck på bilen
och vågade inte köra snabbare, för han var rädd att halka.
Hahahahha så kul det var, och skönt att få veta att det inte var någon galen mördare :D

Det som är mindre kul är att jag blev sjuk igår, har åkt på feber :( Mitt huvud känns stort som en ballong och jag kan inte andas och jag fryser hela tiden, men annars känns det rätt bra :P
Ååååh, jag som skulle träffa Malin ikväll och gå ut. Jag ska försöka kurera mig nu och förhoppningsvis mår jag lite bättre ikväll, så vi får se om det blir utgång iaf. (dumma jag)


Kommentarer
Postat av: Karro

Tack som följde Babe! :D Det var jättemysigt och spännande..

2008-04-12 @ 16:37:39
URL: http://Karolinesjostrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0