Tisdag!

Surt att man inte har kunnat uppdatera sin blogg i helgen, mkt roligt som har hänt juuue :P Men lat som jag är orkar jag inte återberätta det nu.

Känner mig lite stressad över ansökningen till Linköping, alla papper och huruvida vi tar oss dit osv. Skulle ju egentligen åka hem till Byske efter jobbet och ordna det men det slutade med att jag stannade på stan istället..
Köpte lite nya kläder, linne, kjol och lite annat smågrejs men även en till skinnjacka. Fast en svart denna gång. Har lite ångest för den var inte billig direkt.. men tror nog att jag kommer behålla den iaf! :)

Snart ska jag gå iväg till dansträningen, har haft lov i 2 veckor nu så jag är jättepeppad på att dansa igen :D Fast har lite träningsverk från coren och aerobicsen igår. Men dom säger ju att man ska träna bort träningsverk, så får väl försöka göra det då ;)

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0