Härnösand

Åh, blir så ARG! Hade just skrivit ett långt inlägg och skulle bara spara, så flippar internet, sånt är hatat!!
Får ge det ett nytt försök då.

Imorgon blir det att stiga upp tidigt, bussen mot Härnösand avgår 07.50 och därmed början på vår Dansväxthus-turne. Blir massa daaans och mys på hotell! :)

Lite bilder från vår föreställning, What´s Left?
image34
image35
image36

Borde sätta igång med packningen nu, men måste självklart se klart topmodel först! Btw så vet jag vem som vinner i år, var inne på deras hemsida och råkade se det. Åh, jag vill ju inte veta det :/ Men bara för att jag vet så tänker jag avslöja det här i bloggen så jag slipper må dåligt själv :P Så blunda ni som inte vill se hihi, hon som vinner börjar på S och slutar på aleisa.

Nä, nu börjar det om.
puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0