Im a barbie girl in a barbie world

Wihooo, sista dagen är över!! Känns riktigt skönt. Fast kommer sakna alla mina fina arbetskamrater, eller vissa av dem iallafall..
Jag fick en liten present idag när jag slutade, en liten rosa mp3 spelare inslaget i ett jättefint litet paket. Så himla gulligt! Och det kunde inte passa bättre med en mp3 just nu eftersom mitt minneskort på mobilen har slutat att fungera, dvs alla låtar jag hade har försvunnit.
När jag kom hem till A´s lägenhet var han inte hemma. Och jag hade slut batteri på mobilen så kunde inte ringa heller. Satt och väntade kanske en timme innan jag kom på att mp3n möjligtvis kunde ha någon låt "i sig". Och gissa om jag blev glad när jag hörde ljud däri. Men den glädjen höll inte så länge dock... det fanns endast 2 låtar. Im a barbie girl & say you, say me!!
Tillslut blev jag så less så jag gick och knackade på hos några grannar och lånade telefonen. Andreas trodde att jag hade jobbat över eftersom jag inte svarat på hans sms, så han hade också jobbat över för att vänta på mig. Haha, typiskt eller?!
Efter 2 timmar var han iaf hemma & jag var/är nu sjukt less på barbie girl & say you, say me..
A lagade jättegod chili con carne som vi åt, och nu tänkte vi sätta på revolutionary road med leonardo dicaprio & kate winslet. Favoritparet kan man nog säga, sen titanic=)
Imorgon klockan 10 går bussen hemåt, för sista gången på länge! Hoppas bara jag hinner fixa lite nya låtar på mp3n tills dess, annars dör jag troligen av sår i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0