290509

Kändes riktigt skönt att åka från regn & komma till sol idag. Och vad som också känns riktigt skönt är att jag slipper sätta min fot på den där bussen igen på längeee! Nu är det över & jag är hemma för sommaren! 4 månader avklarade i bodö! Jag känner att jag har lärt mig rätt mycket ändå, både att bo i en helt ny stad där det talas ett annat språk och sen ett helt nytt jobb + en jäkla massa saker man måste fixa, särskilt med banken. Det har varit lärorikt och jag måste säga att jag är stolt över både jag & sanna att vi tog tummen ur och åkte iväg, och stannade så länge som vi hade planerat. Utan henne hade det inte alls varit samma sak. ♥
Min chef har iallafall lovat mig jobb ifall att jag väljer att åka tillbaka till hösten. Just nu känner jag inte suget direkt, men efter att ha bott i skell i ca 2 veckor brukar man vilja bort igen haha.. så vi får se hur jag gör. Hur som helst så känner jag ingen stress att bestämma mig just nu!




Blev plötsligt sugen på att skaffa lägenhet förresten. Någon som vet av en etta eller liten tvåa i schtaaan? Tell me!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi är bäst (L)

2009-06-03 @ 22:42:27
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0