Sjuk.

Igår natt vaknade jag av att jag hade kramper i magen, mådde verkligen skit och kunde inte sova. På morgonen försökte jag äta lite men det kom bara upp direkt, inte fräscht. När kramperna var som värst kunde jag knappt andas. Men efter ett tag fick jag någon turkisk magmedicin så då mådde jag iaf lite bättre. Sov rätt mycket igår för att vila upp mig & på kvällen orkade jag mig ut till restaurangen för att se eurovision song contest. Lite skoj att det första & andra landet som gick vidare var turkiet och sverige. Haha, lite ös det var på restaurangen då. Fast själv satt jag under en filt & höll på frysa ihjäl..
Jag gick hem direkt det var slut & sov kanske 11 timmar inatt, så idag mår jag bättre även om jag fortfarande har ont.

Idag har jag & sandra varit på stranden med farmor och hennes man, sen bjöd de oss på lunch=)
Och inatt kommer stina hit, kommer bli kiiing =D
Näe,nu ska jag gå och vila ett tag sen städa i lägenheten. Måste ju se någorlunda fint ut när hon kommer, haha.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: F

Meh :( Krya på dig, sluta bli sjuk, osv :D

2009-05-14 @ 02:17:30
Postat av: Therese

MORMOR!! hihih =)

2009-05-22 @ 08:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0