Trött+Bakis=

Hola! Sitter ensam i läggan och chillar. Läser lite bloggar & kikar lite på tvn bland annat. Gäspar lite då & då. Klockan 23 ska jag sova, det måste jag när jag ska upp klockan 7. Det har jag bestämt. Så jag har nu 55 minuter på mig att skriva ett litet inlägg till er, och det borde man väl klara kan man tycka.
Och ser man på, nu fungerar å,ä,ö igen så kanske ska berätta min lilla historia för er.
Det här hände i alanya nu i år. Jag, sara & frida bestämde oss för att kliva upp och gå till stranden tidigt en dag trots att vi hade varit ute och festat sent på natten. När jag vaknade tog jag på mig bikinin+kläder utanpå, drog med mig strandväskan och mötte upp de andra brudarna.
Väl nere på stranden drog jag ner shortsen & genast börjar jag skrika. Jag hade glömt bikinitrosorna!! (Hade på mig små, små trosor..)
Jag drog genast på mig shortsen igen & hoppades att ingen hade hört eller sett min vita rumpa. Men när jag tittade bakom mig så stog det 3 killar där och log men de var garanterat inte de enda som hade hört/sett. Sara & frida skrattade rätt gott de också.. Och jag ville bara sjunka genom sanden.
Det pinsamma var väl inte att jag halverst blottade mig utan min reaktion. Haha, jag fick höra det här några gånger efter vill jag lova.
Men är man morgontrött så är man..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0