Framme i turkiet=)

Flygresan & bussresan gick bra, men det tog en evighet kändes det som, Jag kom fram inatt kring 4 och då öste regnet ner + att jag var dötrött, men när jag väl kom i säng kunde jag inte somna. Så jag har kanske sovit 2 timmar inatt sammanlagt.. fast jag är glad & pigg ändå. Tröttheten kanske kommer imorgon istället?!

Imorse sken solen in genom fönsterrutan så jag, sara, nevzat & sandra gick ner till stranden som ligger typ 3 min härifrån=) Det var nästan inga moln, så det var riktigt varmt & skönt, men däremot var det iskallt i vattnet istället + feeeeta vågor.
Stannade på stranden i ungefär 3 timmar & nu sitter jag i vår lägenhet. Ska snart gå och göra mig iordning för kvällen, blir nog att gå ut och äta (chicken with garlic!!) & sen partyyyyy=)
hörs sen allihopa, pussss

Kommentarer
Postat av: marlene

Hej Carro

du kan väl hälsa till Maj och Torbjörn när du ser dem. Tänkte ringa mamma men kom på att hon var ju borta! Ha en skön semester :-)

kram

2009-05-08 @ 11:33:49
Postat av: Stina

Snart är jag där med dig ;) Kan knappt vänta tills jag får äta Kyckling med Garlic ;)

2009-05-08 @ 16:35:51
URL: http://stinch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0