Dagens shopping!





Kunde inte bestämma mig vilken bikini som skulle få följa med hem, så det slutade med båda två. Tänkte att det inte skulle vara en så vacker syn med en chockrosa bikini till en röd kropp, som jag säkert lär få det första dagarna i turkiet, haha. Så får nog använda den när jag har blivit lite brunare.. Fast just nu var det tydligen rätt dåligt väder därborta, pratade med sandra & hon sa att det var mulet & småkallt idag. Lät inte alls bra! Så får hoppas att solen hittar dit samtidigt som jag så man får lite färg iallafall=D

Gick iallafall in på bianco senare för att kika om dom hade några sandaler, men mina ögon fastnade på något helt annat. När jag såg skorna höga som tusan + nitar all over blev det kärlek vid första ögonkastet. Svooosch sa det och jag var fast. ♥
Glad som tusan gick vi vidare på sandaljakt till dinsko där jag hittade de bruna gladiatorsandalerna med nitar som också fick följa med hem. Asfräscht till bruna ben nu i sommar ju!!

Ikväll ska vi kanske följa med på en fest hos någon kille som heter trygve. (Vilket namn haha) Blir säkert skoj även om jag inte tänkte dricka någon alkohol. JA, du hörde ;)
Skriver imorgon, pussss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker den svarta bikinin var skit snygg :) Du får passa dig så ingen rövar bort dig på stranden :)

2009-05-02 @ 22:35:04
Postat av: F

om nom nom nom

2009-05-02 @ 23:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0