240509

Herregud, så dålig jag har blivit på att uppdatera. Nästan så man skäms haha..
Andreas har varit hos mig i Byske hela helgen så har inte haft så mycket tid över. Vi har bland annat varit på stan en sväng, grillat med familjen & grannarna och igår var vi på fest. Kvällen slutade mycket märkligt & jag vill helst glömma det. Jag & andreas är iallafall bara vänner numera, och det känns bäst så för tillfället.
Vi har åkt buss 12 timmar till bodö idag & äntligen är vi framme i A´s lägenhet. Ska bo här i några dagar & jobba på hotellet & tjäna ihop lite extrastålar inför sommaren=)

Vet inte vad mer jag ska skriva just nu, känns bara tomt i huvudet efter att ha suttit i en buss hela dagen.
Skickar iallafall en hälsning till mina föräldrar, ni är bäst, jag älskar er mest av allt ♥


Kommentarer
Postat av: stinis

Hoppas allt är bra med dig, ser fram emot din hemkomst :)

2009-05-25 @ 13:18:36
URL: http://stinch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0