Jamen jag å

Lovar du att vara ärlig? jag är alltid ärlig
Du heter: caroline malin elisabeth idenäs
Smeknamn: carro, carre, carpan, kakan.. har jag glömt nått?
Låt som du lyssnar på när du är ledsen: olikaaa
Beroende av: vänner, familj, skor, socker
Vem behöver du mest just nu: någon fin
Vad tror folk om dig? you tell me
Stämmer det? beror på vad du tror
Vad får du oftast komplimanger för? mina långa ben tror ja
Vad säger du för att imponera på någon? håller käften och blinkar med ena ögat istället
Hur imponerar man på dig? du måste ha något speciellt
Brukar du skratta för dig själv? haha jooo det brukar hända rätt ofta, ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? fredag it is:) hva onsker fruen å spise da? fikser du vinet? :) puss:*
Var bor du? bodö för tillfället
Trivs du där? jo, helt okej faktiskt!
Äger du några converse? om jag inte har slängt de, så ja! men inga som används
Sprit, cider, vin eller öl? ge me ba allt utom äckelöl
Brukar du bli för full? hehe, det har väl hänt en gång eller två
Vad har du för mobiloperatör? halebop

Är du allergisk mot något? förut var jag allergisk mot kiwi och hö, inte nuuuu
Har du haft sex idag: nix inte idag
Nästa mål i ditt liv? tjäna massa $$$$ i norge
Hur svarar du i mobilen? "hallåååå" eller "hej det är carro", kan bli nån mix av det också
Vem ringde du senast? mamiii
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? minns inte riktigt, men något i stil med "jag kommer och hämtar upp dig nu"
Antal timmar sömn inatt? 7 timmar & 52 minuter
Sov du ensam? nej sover aldrig själv nuförtiden=)
Brukar du komma i tid? ja, för det mesta!
När mår du bra? när saker & ting går som jag vill och alla är happii
När blev du fotad senast? förra lördagen
Hur känner du dig nu? trött efter 9h jobb & sugen på chips och choklad
Vanligast färg på dina kläder? har oftast något svart på mig
Vad tycker du om fötter? ganska äckliga faktiskt
Vad saknar du? oj det är mycket, mina bästizarrr, familjen & djuren, hemlagad mat a´la pappa, sol & värme, ett norskt fucking kontokort som aldrig kommer, sommar, shoppa... ja, jag kan hålla på i evigheter.
Hade du en bra kväll igår?

hade kunnat vara bättre om jag inte varit så trött
Favoritdryck på morgonen? mjölk
Rakar du benen? jo
När brukar du oftast gå och lägga dig? om jag jobbar dagen efter-kring 23, annars vääldigt olika
Är du blyg? kan vara
Sysslar du med någon idrott? japp, friskhusets alla pass
Vill du hellre ha mail än brev? både och, tack
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, typ.
Har du spytt offentligt? bara en gång vad jag kan minnas, hahaha det var kul
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? ragga brudar, kissa och dricka öl
Är du nöjd med ditt liv? inte missnöjd
Är du bortskämd? tycker jag inte
Vad gör du imorgon? jobbar, tränar, umgås
Vad är det värsta du vet? lögner & svek kanske
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? för mycket
Vad längtar du till? till nästa helg, då jag kommer hem!
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, de bästa
Vad använder du för shampoo? just nu är det herbal essences, men det brukar vara lite olika
Vad är det finaste du fått? kärlek
En speciell dag du minns? har så dåligt minne, höhö
Hur gammal är du? 20 år
Tycker du om någon just nu? självklart gör jag det
Om fem månader? vissa personer kommer man alltid tycka om, så ja
Du samlar på? inte frimärken iallafall
Gröna eller röda äpplen? just nu gillar jag gröna mest
Vem ringer du när du är arg/ledsen? beror på vad det handlar om, men någon av mina bästa vänner antagligen
Gillar du golf? nja, men jag gillar minigolf
Vilken tid gick du upp idag? 07:20, snoozade
Har du sovit i din egna säng inatt? inte i min alldeles egna, men i min egna här i bodö
Har du strumpor på dig nu? jaa, och jag fick dom av en snäll hotellgäst, mihiii
Vad ska du göra ikväll? äta chirre
Är det okej att gråta? om det finns orsak till det
När grät du senast?det var så länge sen att jag inte minns, men innan jag for till norge iaf
Vad skulle du göra om du vann en miljon?resa, resa, resa, plugga till frisör, shoppa i sinne och spara m.m
Bär du glasögon eller linser?nej, det händer inte alltför ofta
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nope, inte viktigt
När går du upp ur sängen en helgmorgon? helst efter 10
Har du piercing? har 3 hål i öronen och ett i naveln
Vill du gifta dig? ja, i världens finaste klänning
Vill du ha barn? jo, så småningom
Solar du ofta? så ofta det finns en stor gul boll på himlen
Är du bra på att laga mat? hehe nee
Gillar du att dansa? bland det bästa som finns
Är du flygrädd? oja!! men jag brukar tänka dör jag, så dör jag, sen mår jag lite bättre
Hur vig är du? vigare än medel
Är du musikalisk? jag kan spela blockflöjt?
Vad dricker du helst när du är törstig? mineralvatten
Vilken är din favoritglass? magnum mandel och pigge
Tror du på ett liv efter döden? nejdå jag tror på liv före döden
Tycker du om sushi? tror inte det, ser ju så äckligt ut så har inte smakat
Vad äter du helst när du ser på film? godis
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Har du tandläkarskräck? lite
Är du morgon- eller kvällsmänniska? inget utav det
Vilken ögonfärg har du? blue
Har du någon gång gråtit dig till sömns? jaa, vem har inte
Biter du på naglarna? nej fy
Röker du? inte det heller
Hur ofta tränar/motionerar du? 4-5 ggr i veckan förhoppningsvis
Vad gör du på helgerna? party stavas de
Senaste låt du hörde? katy perry - mannequin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0